Sunday, October 5, 2008

Wonderbra by Dita von Teese

Dita von Teese har börjat ett samarbete med underklädesföretager Wonderbra. Detta har resulterat i att hon fått några butiker i Europa. Hon säger att hennes kollektion innebär "sexiga underkläder för vardagsbruk". Det hon menar är att man inte bär snygga underkläder för sin partners skull utan för att man själv ska känna sig läcker och snygg.

Jag tycker att det var en väldigt bra idé och det ligger nog mycket sanning bakom det. Sedan är frågan i vilken utsträckning man verkligen skulle kunna använda sådana underkläder till vardags. Kan ju vara en aning opraktiska. Fast egentligen, varför inte? Jag tycker att många av underkläderna är riktigt snygga. Det är liksom lite utav en á la 50-tal-pinup-girl stil. Men jag är ganska kär i den stilen, så varför inte underkläderna? Dessutom tycker jag att Dita von Teese är sjukligt vacker. Allt jag kan säga är tummen upp för henne!



Underkläderna säljs bl.a. på asos.com.

1 comment:

Anonymous said...

hon är sjukt snygg :D