Saturday, October 4, 2008

Kanelbullens dag!

Hej bloggen, jag vakanade upp på fel sida. Har sovit 14 timmar i natt, och jag hade kunnat sova längre om det inte vore för min lillebrosa som spelade elgitarr på högsta volym på morgonkvisten, eller nå, vid 14.00. Så det första jag gjorde var att skrika åt honom. Men när jag kom ner fick jag i alla fall bullar av mamma. Det är nämligen kanelbullens dag.

Igår var ungdomarna som går i gymnasiet på min kyrka hemma hos Robin. Det var trevligt. Och tidigare dansade jag balett. Vi fick lära oss massa nytt igår och det var jätteroligt.

Idag blir det till att städa rummet. Sedan ska jag skriva en kanske lite försenad önskelista. Fyller ju år på tisdag. Och slutligen ska jag försöka plugga massa. Har massa prov framöver.

Men ni får ha en trevlig lördag gott folk! Vi kanske hörs igen senare. Kram!

No comments: