Saturday, October 18, 2008

Balett och Volym?

Hejsan bloggen det är Mirjam. Jag är så sjukt förkyld att det inte ens är kul (okej det brukar aldrig vara kul). Idag har jag bara slappat, inte gjort något speciellt alls egentligen. Jag hade utvecklingssamtal igår och det gick bara bra. Sedan var det balett och då hade äntligen mina älskade tåspetsskor kommit. Så nu har jag köpt dem också. Ska lägga upp bilder när jag sytt fast banden. Ska även sy en ljusrosa balettkjol till, i ett spetstyg. Kommer bli värsta balettigt.

Idag efter jag hade duschat så testade jag en grej som skulle ge volym i håret. Först fördelade jag lite mousse i håret. Sedan böjde jag mig fram och fönade håret tills det var torrt. När det var klart hade jag plötsligt världens volym. Ja, så mycket volym att det var för mycket. Så jag tog plattången och fixade till det. Volymen sitter fortfarande i, så det är ett bra tips. Ha en bra kväll allesammans.

No comments: