Sunday, October 5, 2008

Perfekt varm chocklad med vispgrädde-väder...

Hejsan! Idag fick jag ett livstecken från Katrina i USA. Hon hälsar till alla!

Jag har varit i kyrkan idag och när jag kom hem klippte jag brosan. Det var läskigt, men jag tror det gick bra.

Har försökt att plugga lite ikväll också men ögonlocken var nära på att falla ihop. Så för att orka plugga en söndagskväll pallrade jag mig ner till Ica (mjölken var slut). Sedan kokade jag en stor kopp med varm choklad. Med riktig varm choklad det vill säga. Med kakao och hela köret. Och sedan toppade jag det med lite vispgrädde. Det fick bli min motivation till att orka plugga en söndagskväll. Sitter här i sängen med skidstrumpor och en mysig kofta och så smattrar det av regnet utanför. Lite mysigt är det ändå, även om jag inte är så pepp på att plugga frisörhistoria, hår & kemi och matte. Vad ska ni göra ikväll? Kram...

1 comment:

Victoria said...

åh, najs :D
jag ska typ också försöka plugga och så kollar jag på lite Sprouse bros klipp :P