Wednesday, October 29, 2008

Inget Youth :(

Jag är såååå ledsen att behöva säga det här folket, men jag (Mirjam) åker inte till Uppsala idag. Anledningen är att jag har varit sjuk länge nu och igår kom vi på vad det var. Jag har fått magkattar p.g.a. all stress som jag utsätter mig för. Jag hade hemskt gärna åkt ändå, men jag har så ont i magen och det är inte kul att må dåligt när man är i Uppsala, för det blir alltid så intensivt. Så efter noga övervägningar kom jag och mamma fram till att det är bäst jag stannar hemma, vilar upp mig och ser till att må bättre snart igen.

DÄREMOT har jag bestämt att inte gå och gräva ner mig i ett hörn och gråta för att jag inte kan följa. Jag får se till att ha så roligt här hemma som möjligt och göra det till ett bra höstlov ändå. Känns ändå konstigt att inte åka, det är nog första gången sedan i femman som jag inte åker. Men det är inte så mycket att göra åt. Ni får gärna uppmuntra mig lite här så att jag blir lite gladare...Ha det bra / Mirjam

No comments: