Wednesday, October 15, 2008

Ett litet snabbinlägg...

Okay, nu känns det som att det var länge sedan jag skrev något på bloggen. Jag har haft fullt upp de senaste dagarna med bland annat läxor. Det här får bli ett snabbt inlägg. Jag använder bara extra tiden medan mamma läser ett papper som hon sedan ska förhöra mig på.
I måndags så fick jag besök av världens sötaste spöken. Det var emma och matilda som kom för att välkomna mig hem. Men det fattade så klart inte jag i början. Jag trodde jag hade missat halloween eller något. Men då såg jag att en utav dem höll i ett gurk djur, och den andra höll i ett köttbulledjur. Så efter att ha lagt ihop det med skylten de höll upp som det stod "välkommen hem Katrina" på, och Emmas skrattande röst så insåg jag vad som pågick. Visst var det väl sött? Det upplyfte verkligen mitt pessimistiska pluggande.
Och jag kom på något som jag behöver hjälp med. Om två veckor så ska jag passa de yngsta barnen i söndagsskolan. Jag måste komma på en aktivitet som jag kan göra med dem. Är det någon som har några förslag? Jag blir glad för vad som helst.
Ja. nu måste jag gå och plugga i alla fall. Många pussar och kramar till er allihop!

No comments: