Monday, October 27, 2008

Obama den populäre

Godmorgon allihopa. Idag blir det en städdag. jag hoppas att jag hittar något bra sätt att organisera mina kläder på. Nu när jag har börjat använda byxor, så har jag tagit fram alla mina gamla tröjor. Jag är fortfarande inte riktigt van vid det stela, men de är snygga. Dessutom så är de hur lätta som helst att matcha.
Jag läste om modevärldens påverkan på det amerikanska presidentvalet. Och det ser ut som att Obama är den populära. Ett antal klädesplagg har visats på catwalken som ett support för Obama.Några av de märken, designers och kändisar som stöder Barack Obama:
Zac Posen, Nanette Lepore, Narciso Rodriguez, Charles Nolan, Tory Burch, Vera Wang, Marc Jacobs, Derek Lam, Tracy Reese, Isaac Mizrahi, Juicy Couture, Beyoncé, Tina Knowles, House of Deréon, Madonna, Brad Pitt

Några av de märken, designers och kändisar John McCain:
Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone
ur lätta som helst att matcha.

1 comment:

Anonymous said...

jag älskar Zac Posens kläder :D
kläderna är coola :D