Thursday, October 30, 2008

En tripp till stan...

Hejsan bloggen, det är Mirjam här! Vad har jag gjort idag? Jo, först städade jag mitt rum och sedan åkte jag ner på stan. Jag fick med mig lite smink (puder och foundation) hem som jag köpte på Kicks. Skulle köpa en concealer också, men min färg var slut men det skulle troligtvis komma imorgon så jag kan nog vänta. Hellre det än att ha för mörk.

När jag kom hem åt vi tacos och nu sitter jag här. Ska väl klicka runt lite på nätet och sedan blir det väl en film eller kanske baka. Ja, det låter mysigt. Får se om jag orkar. Är det någon som har något förslag på vad man kan baka? Ha en finfin kväll, puss!

2 comments:

catharina said...

Svar: Naww Tack så mycket :)

www.catharinamodell.blogg.se

Unknown said...

Svar: jad det är lite olika fotografer.. är även med i en förening som heter Umemodellen :)