Friday, October 31, 2008

I'm dreaming of a white Christmas...

Hejsan, det är Mirjam här. Vaknade upp imorse och såg att den första snön hade kommit. Den känlsan är så underbar på något sätt...

Senare åkte jag ner till stan där jag träffade Katrina. Shoppade endel vilket var roligt. Sedan följde jag med mina två minsta småbröder, mamma och pappa på Leo's lekland, och det var väl ganska roligt i alla fall. Sedan for vi ut och åt. Det var väl min dag i stora drag.


Jag köpte en halsduk som man drar över från Gina Tricot, "Crocs" från Skopunkten. Orkade inte köpa äkta då jag egentligen verkligen inte vill ha sådana. Men jag "måste" ha dem på skolan. Jag köpte också en tubtopp från H&M och ett par kängor från Skopunkten. Sen köpte jag en julavslutning/julafton/nyår-någongång klänning, men den får ni inte se nu. Ha en fin vinterkväll.

2 comments:

Anonymous said...

men jag vill ju se skolavslutningsklänningen! :O :D

Anonymous said...

du måste ha kängorna någon dag!!