Wednesday, October 8, 2008

Är jag dum i huvudet eller?

Hej bloggen! Jag har inget roligt att skriva om. Jag känner mig bara så spridd ikväll. Börjar med det ena skolarbetet men kommer plötsligt på att jag kanske borde göra det andra först, men sen ändrar jag mig igen osv. En jobbig känsla att känna sig så splittad. Det är mycket nu...
I alla fall så gjorde jag mitt stora misstag för andra gången den här terminen! Jag glömde bort att jag hade sovmorgon!!! Jag måste seriöst vara skolskadad eller något, för sådant glömmer man inte! Det resulterade i alla fall i att jag fick sitta på skolan själv i 1 h och 40 minuter. Fick i alla fall tid att plugga då. Vi hade aerobics på idrotten för övrigt. Det var skoj. Jag ser framemot att dansa sedan!

Igår satt jag hela kvällen och kollade på Ugly Betty. Störtkul! Mycket kärlek! Nej, förresten! Jag pratade med min älskade vän Ruth också. Var år och dagar sedan jag pratade med henne sist känns det som. Jag saknar den underbara människan! Ska väl förmodligen bo hemma hos henne under Youth i alla fall. Det brukar bli kanonhärligt.

Men nu blev det här långt, trots att jag inte hade något viktigt att berätta. Säkert ingen som läste heller? I sånna fall, kommentera gärna. Det är såå tråkigt annars. Nu ska jag fortsätta plugga. Pussar och kramar!

No comments: