Thursday, October 2, 2008

VIKTIGT!!!


(Stephanies bild)
Hej det är Mirjam. Jag tänker krypa ner i sängen snart, men tänkte skriva några rader först. Idag har jag varit på Nolia och hejjat på Hannaskolan i friidrottstävlingen. Broskolan vann som vanligt, men jag vet att de har något fuffens för sig alltså.

Sedan jag kom hem har det varit plugg, plugg och plugg. Och jag vet inte hur i all världen jag ska hinna plugga till allt. Men det är en annan historia...
Och förresten!!! Hör upp alla mina kära gamla klasskamrater, för nedan kommer viktig information!!! Planerar nämligen att göra om klassresan i sommar, som en återresa, fast en mindre variant av den det vill säga. Vilka är på? Jag är på som bara den! Svara snälla! Alla måste med! Klassen är inte komplett utan varje individ! Har ni förslag eller synpunkter så säg till! Vi måste även ha en återträff för att se på filmen och allt. Kramar i massor, särskilt till mina gamla klasskamrater idag.

2 comments:

Victoria said...

Jag är på, det vet du :D

Anonymous said...

Ändra och skriv att det är stephanies bild :P