Tuesday, October 28, 2008

Packar alltid för mycket

Hejsan svejsan! Jag (Mirjam) är i full gång med packning. Det är så svårt att veta vad man ska ta med sig. Jag tar alltid med mig mer än vad jag behöver. Alltid för mycket kläder, alltid för mycket smink, alltid för mycket, ja, allt egentligen. Är det någon som känner igen sig? Jag hoppas att jag ska kunna klara pressa ner allt i väskan den här gången. Man kan tycka att två veckor (Europaresan) med allt i en banankartong borde ha gett resultat. Tycker ni inte det? Ibland skulle det kanske vara skönt att vara kille när det kommer till packning. Men när man väger gott och ont mot varandra så föredrar jag nog ändå tjejlivet jag har. På bilden ser ni ett tappert försök att minska ner sminket till vad man behöver. Jag har redan lagt på lite extra grejer så jag lyckades inte helt, hehe...

No comments: