Friday, October 24, 2008

Killing me softly...

Hej det är Mirjam. Tråkig fredag. Skulle på klassfest och på balett, men inte nu längre. Istället får jag ligga hemma i sängen och stirra i taket på grund av att jag är sjuk. Har varit förkyld hela veckan och såklart bryter det ut precis när det är lov och man är fri. Jag vill bara krypa under en sten...

Idag var i alla fall jag och Lorina på övning inför Luciatåget. Såklart började det med att vi stövlad in sent med hölster och allt. Men det gjorde inte så mycket, de hade precis börjat. Luciatåget är faktiskt något som känns roligt. Jag ska sjunga altstämma. När jag tänker efter har jag inte gått Luciatåg sedan jag var 4 år. I uppsala gick man på högstadiet och i Umeå på låg. När jag bytte skola missade jag det precis!

Ha en bra kväll allesammans och ha det bra på klassfesten alla HV1Aor. Ni gör min dag <3>

1 comment:

Anonymous said...

ingen hade ens informerat min klass om luciatåget, så jag kan typ inte va me :/