Sunday, October 19, 2008

Förkyld

Hej det är Mirjam. Idag har jag varit i kyrkan och jag hjälpte till i caféterian. Jag fick vara någon slags ekonomiansvarig. Haha, också kallad kassörska. Det var våfflor som serverades, mums!

Min förkylning vill inte ge med sig och det är så tråkigt. Jag som hade tänkt vara duktig idag och gå ut och springa eller något, men med den här förkylningen i den här kylan? Skulle inte tro det...

Så istället blir det väl att hugga i frisörhistorian. Nu får jag inte skjuta upp på det längre. Men om jag är duktig nog kanske jag kan belöna mig själv med lite Ugly Betty i kväll. Haha nu kom jag och tänka på Pippi Långstrump. Är hon inte himla skön? "Först säger jag till vänligt: Pippi gå och lägg dig. Och om jag inte lyder säger jag till på skarpen: Pippi GÅ och lägg dig! Och om jag inte lyder DÅ, ja då vankas det smörj!" Haha, bra humor. Nej nu ska jag ta och kila viadare. Måste lämna in min laptop imorgon förresten. Viruset tar över!!! Ciao!

Det är mysigt att tända ljus på hösten!

1 comment:

Anonymous said...

det suger att vara förkyld. vad har hänt med din dator?