Thursday, October 16, 2008

Dålig på rubriker...

Hej det är Mirjam! Idag var jag på Café Station för att sitta där och plugga med några klasskompisar. Först var det jag, Josefin och Johanna. Vi satt och pluggade intensivt i en timme och jag måste medge att det faktiskt är sant att man pluggar bättre när man inte är hemme. Sedan kom Julia och Emmelie och då slutade vi att plugga. Det var riktigt mysigt måste jag säga. När vi var klara så gick jag på stan en stund och så träffade jag min syster som jag gick runt med. Jag hittade jättemycket fint men självklart hade jag ju inte tillräckligt med pengar med mig. Men jag ska fara till stan någon dag och köpa allt tror jag. Jag provade förresten en korsett för första gången i mitt liv. Den var lite 20-tals inspirerad från Twilfit. Den måste jag ha! Nej, nu ska jag gå, ha en mysig kväll mina vänner <3 align="center">

När jag kom hem möttes jag av en god doft. Mamma hade bakat.

No comments: