Monday, October 27, 2008

Sometimes we all have bad days

Hej det är Mirjam. Jag har nyss kommit hem, har varit och spelat minigolf med mamma och min tre småbröder. Förmodligen sista gången för säsongen. Och gissa vad som hände! En kille som spelade på en annan bana sköt en golfboll som träffade mig rakt i ansiktet. På läppen närmre bestämt. Jag har alltid undrat hur det skulle kännas att få en golfboll i anstiktet. Nu vet jag, och jag vill inte uppleva det igen. Min läpp är jättesvullen och det värker i min vänstra framtand. Det var tre killar som spelade med varandra. De kanske var 13-14 år. Då kom hans kompis och bad om ursäkt och så sade de "Han som sköt bollen vågade inte säga förlåt". Och så vände jag mig om, och där stod han och gömde sig bakom ett träd. Hahaha!

Igår var jag på balett, sen var jag med Katrina och Vic på stan. Sedan for jag hem till Vickan, klippte henne. Hon har lugg nu :D Och sen så spelade vi lite guitarhero. MQ har en ny festkollektion som heter "Paris, Kate & I" som vi tittade in lite grann. Kolla vad fina kläder!

No comments: