Monday, October 6, 2008

16 imorgon!

Hey pumpkins! Mirjam här. Har just suttit och fikat te och scones med min underbara familj. Det var mys. Håller nu på att plocka i ordning lite på rummet (eller ja, just nu bloggar jag ju men...).

I alla fall så har skoldagen varit en helt vanlig dag, men den var rolig ändå. Bombnedslaget kom i alla fall att vi kanske inte kommer att kunna läsa Matte B och Engelska B. Jag kreverar alltså! Holy macarony, jag ska överklaga eller något! Vi var lovade det för allt i världen! Men jag ska nog se till så att det bli som JAG vill, hehe...

I morgon fyller jag faktiskt år. 16 år. Det återstår alltså bara några få timmar på min 15-årstid. Lite läskigt att tänka så, men jag får ju börja övningsköra nu, och börja jobba och allt. Så det är många fördelar med att väga över till ett år äldre. Jag kommer verkligen inte kunna sova i natt alltså, haha. Det är ju så spännande! Tänk ändå när man var liten. Då kunde man inte sova när man fyllde år. Sött! Jaja, nu tänkte jag gå och krypa ner i min renbäddade säng. Det blir mys! Vi höres. Puss!

1 comment:

Anonymous said...

GRATTIS!