Sunday, October 26, 2008

Äntligen chinos!

Igår gjorde jag det. Jag har äntligen köpt mina älskade chinos. Jag vet inte hur länge jag har velat köpa dem, men inte gjort det. Så igår slog jag till och köpte dem. Det blev svarta. Jag köpte också en svart kofta för att jag trodde jag hade tappat bort min gamla. Men när jag kom hem så hittade jag den gamla. Typiskt va. Jag skulle följa med min mamma idag och hjälpa henne på hennes engelskakurser i stan. Då kan jag passa på att lämna tillbaka den.

Jag funderade på om det var något som jag behövde, nu när jag har lite extra pengar. Och för första gången på länge så är det faktist inget. Kanske en t-shirt med tryck. Det är vad jag behöver och inte vill. Självklart så finns det som alltid en mängd olika saker som jag vill ha.


Mina nya chinos. Visst är dem fina!

No comments: