Thursday, October 16, 2008

Woke up tired!

Godmorgon godmorgon! Mirjam är här och hon är jättepigg! Nej, nu ljög jag. Jag är jätteseg, men inte så farligt sovtrött. Gick och lade mig vid tre inatt. Gissa vad jag gjorde uppe så sent? Hmm, jag kanske såg på Ugly Betty *ler finurligt*. Nu har jag faktiskt sett tre skivor av sex. Ni fattar inte hur bra det är egentligen. Den serien innehåller allt. Kärlek, brustna hjärtan, familjeproblem, klasskillnader, mode, mysterium, ondska, hån, mobbing, spänning, hämd. Ja, och så vidare...Det är liksom den kompletta krypa-upp-i-soffan-och-se-tusen-avsnitt-i-rad serien. Nu har jag kommit till massa avsnitt som jag har missat och det är roligt. Men men, jag kanske egentligen borde sluta tjata om Ugly Betty nu? Haha, jag ska i alla fall ner på stan om ca tre timmar för att plugga. Hare så då! Hejs!



"Let me sleep

And sleep per chance to dream

So I can see the face I long to touch

To kiss

But only dreams can bring me this

So let the moon shine softly on the boy I long to see

And maybe when he dreams

He'll dream of me"

No comments: