Wednesday, October 22, 2008

All I want for christmas is you!

Hej bloggen, det är en trött Mirjam här. Kvällen har bestått av lite plugg, har försökt i alla fall. Jag känner så här just nu, Lets do this! Jag vill bara få det överströkat.
Igår, vad gjorde jag då? Jo juste, jag var på NK med fina Lorina och Josefin. Vi skulle plugga, men vi satt bara och snackade vilket var mycket roligare.
Vi gymmade idag på idrotten och det var roligt. Nu lyssnar jag på julmusik <3>

Kolla vilken snygg datorväska från Schumacher. Den kostar bara 3700 kr. Ge mig!

2 comments:

Anonymous said...

Det va himla mysigt på NK, måste göras om<3 Men guud, jag dör! Vilken snygging till väska =)KRAM

Victoria said...

as snygg väska, men den ser inte direkt ut som att den kostar så mycket :D om den var billigare hade du fått den av mig kanske :P typ 3600 kronor billigare haha :D