Tuesday, December 30, 2008

Dagen före nyårsafton...

Hej bloggen det är Mirjam! Igår var jag på släktmiddag hemma hos mormor. Det var hur mysigt som helst. Nästan hela släkten på mammas sida var där och åt och pratade. Mycket trevligt må jag säga. Idag har jag bowlat med pappa, Josef, Rebecka och Robin. Jag, pappa och Josef körde på en bana och Rebecka och Robin på en annan. Vann jag då? Nej det gjorde jag inte. Inte över pappa i alla fall. Men det räknas väl inte, för han är så duktig. Men jag slog Josef båda gångerna i alla fall. Stolt ;)

Dagen för nyårsafton...Ja, jag håller på att prova sminkning, frisyr, klänning och allt vad där till hör. Jag ska spendera nyårskvällen och natten tillsammans med Victoria och Katrina. Vi ska laga tre rättersmiddag och göra massa annat trevligt. Värdinnan är Katrina. Det kommer bli en höjdarkväll, absolut. Nu ska jag gå. Puss och kram alla fina! / Mirjam.

1 comment:

Anonymous said...

precis hundra höjdare :D