Monday, December 1, 2008

I heart NY

Hej och hallå i vinterlandet! Det är Mirjam här. Första december. Har känts som vilken dag som helst. Igår var det första advent också. Var först på skyltsöndagen med Jossan. Själva skyltsöndagen var inget att se och vädret var dåligt, men mysigt var det ju ändå. Efter det gick jag till kyrkan på julfest vilket också var roligt. Efter det gick jag hem till Vickan som äntligen har återvänt från staterna. Riktigt roligt att träffa henne igen! Vi satt och kollade på klipp på datorn vilket vi brukar göra ibland. Det är rätt skoj. Hon visade mig även vad hon shoppat under semestern. Fina kläder och sådant! Jag fick även två presenter. Hon är så söt. En T-shirt där det står I heart NY. Skillnaden är att denna faktiskt ÄR från New York. Status! På tal om New York. Idag fick jag gå och handla här i Umeå. Haha, okej det var inte det som var grejen. Men då tänkte jag att Umeå verkligen är litet. Fatta ändå vilken liten prick det är på kartan. Nej, jag skulle vilja bo i New York istället. Men back to basic, jag fick även ett strumpeband och det var snyggt! En fin grej till mina privata stunder, hehe ;). Thx Vic!

Idag har jag varit på Sax igen. Åt lunch med Jossan, Hanna, Julia och Johanna. Det blev på Mias. Vet ni vad jag fick göra idag? Jag fick klippa en kund med maskin! Jag har aldrig gjort det i hela mitt liv och jag fick göra det på en kund!!! Men det gick ju bra i alla fall. Aja, nu ska jag sluta skriva och gå och lägga mig istället. Sov gott / Mirjam.


I heart NY. Det gör jag ju faktiskt. Har aldrig varit där men ändå :P "För mina privata stunder, då jag är med mina kunder." Haha, jag har saknat dig Vic!

1 comment:

Victoria said...

haha, dina "privata stunder", jag har saknat dig också :*