Sunday, December 28, 2008

En fullspäckad dag...

Hej bloggen, Katrina här. Som ni kanske redan har läst så var jag Mirjam och Vic på maxi och såg Kevin Allis och Robin. Det var asnice, och dem levde upp till mina förväntningar och mer. Både Allis och Robin var riktigt duktiga på scen... Men Kevin gjorde verkligen ett stort intryck. Efteråt så signerade dem skivor. Och jag tror att Robin vart lite sur på mig... Jag hade nyss låtit Kevin signera skivan, och jag väntade på min tur. Men jag råkade vänta lite för länhe. När jag tittade på Robin så satt han och blängde på mig... Han kanske trodde att jag inte ville ha hans autograf. Men, alla kan ju ha en dålig dag... Igår var jag i alla fall på Ikea. Tyvärr så vart det bara lakan inköpta. men jag känner på mig att det blir några fler ikea tripper i framtiden, nu med flytten och allt. Nu måste jag i alla fall gå. Pappa ska lära mig laga vinsås... Jag ska göra den på min Mirjam och Vics nyår. Kram på er alla!