Thursday, December 25, 2008

Mittbena, ja eller nej?


God jul i efterskott. Katrina här, överlycklig över sina fina julklappar. Mina föräldrar brukar varje jul köpa några små paket, och et stort. I år fick jag bara dem småa paketen igår. Men imårse när jag vaknade så stod det 2 stora paket där nere och väntade. Ett till mig, och ett till Björn. He he, det vart lite amerikanska traditioner inblandade. I alla fall så fann jag till min stora glädje en zeppelin i paketet. Det är högtalare till min iPhone.

Jag måste i alla fall be er om smakråd. D senaste dagarna har jag provat på mittbena. D är skitsnyggt på vissa, men jag har inte bestämt mig om jag passar i d. Jag har tänkt lägga upp en bild, men Vi har inte fått våran kamera att fungera än. Kanske i morgon om jag har tur...

2 comments:

Victoria said...

cool högtalare :P
jag gilalr inte mittbena, men om du gillar det så, varför inte? :P

Anonymous said...

hur var din julafton mirjam? :) god jul och gott nytt år förresten!