Monday, December 8, 2008

Well we all shine on. Like the moon and the stars and the sun.

Woho, Mirjam is back! Första dagen i skolan efter praktiken. Trevligt att vara tillbaka på sitt vis. Sitter här och försöker begripa engelskan. Förstod idag på lektionen men rörde om allt där uppe och nu börjar jag bli lite förvirrad, men pusselbitarna börjar så smått hamna på plats igen.

I lördags stöpte vi ljus. Några släktingar som kusin, mormor osv. Mysigt var det.

Igår hade jag balettföreställning vilket faktiskt gick vägen. Pratade även med Katja, min balettlätare efteråt och hon föreslog att jag skulle hoppa upp till B2 om jag ville satsa lite mer på baletten. Fatta hur glad jag är! Gick n/f nu och skulle egentligen gå det en termin till. Sedan är det fortsättare som man kan gå hur länge som helst. Och sedan är det B2. Jag funderar starkt på att hoppa på tåget. Då blir det träning två gånger i veckan och lite hövre krav. Roligt!

Jaha, vad har jag annars för roligt att se fram emot i veckan då? Luciatåget på fredag. Annars vet jag inte riktigt. Spontanitet var ordet. Och med det avslutar jag. Tack och hej!

1 comment:

Anonymous said...

najsiga ljus :D