Monday, December 22, 2008

Nu har vi snö igen!

Godmorgon allihop, det är Mirjam här. Nu är det väl fortfarande morgon va? Klockan är ju bara 11.26. Jag är ändå stolt över mig själv att jag är uppe så har tidigt trots att jag släckte lampan 04.45 inatt. Satt uppe och chattade med Victoria förövrigt. Oj så nördiga vi är, men vi var inte nördiga, vi pratade om extremt viktiga saker så då är det tillåtet. Jaja, jag tänker sluta förklara mig.

Idag blir det en arbetsdag. Har en hel del att pyssla med. Så jag ska ta och få i mig någon frukost och sedan blir det att hugga i med städningen antar jag. Vi ska klä granen och riktigt få in julstämningen idag tror jag. Har ni tänkt så fint det är ute nu? Vi som knappt hade någon snö förra året. Jag tror det kom någon snöflinga på självaste julafton, men i år så är snön redan här och det var inte lite heller. Vi har ju haft lite si sådär med snön. Den har kommit och gått i år, men nu är den här och jag håller tummarna för att den ska hålla sig kvar åtminstone till på onsdag. Jag sprang ut snabbt och klickade in några bilder från snön. Det var absolut ingan probilder, det har jag inte tid med just nu. Men det var mest bara för att visa. Visst är det vackert? Kram!


1 comment:

Victoria said...

najsigt värre, vad duktig du är!
nä, vi är inte alls nördiga :D sånt där är viktigt :D