Monday, December 15, 2008

Paint my world

Hallå, här är jag, Mirjam, igen. Dagen var slapp. Hade ingen engelska, ingen matte (nästan), ingen VI-timme och ingen hantverkskunskap. Bara svenska. Orkade därför inte fara på stresshanteringskursen eftersom att det var fyra timmar emellan. Istället inhandlade jag lite julklappar.
Ingen förstår riktigt vad som pågår innan för mitt skallben. Idag är hela världen upp och ner. Jag förstår inte hur du kunde göra så. Och jag förstår inte hur du inte kan se det själv. Hur du inte kan skämmas. Eller kanske du håller på för avsikt? Jag säger som min bästa vän skulle sagt: "Skriv en sång." Ska det fortsätta såhär kommer hela mitt rum bli täckt av sångtexter.

1 comment:

Victoria said...

hela ditt rum kommer att vara fullt med sångtexter och din plånbok med cash, haha :D