Sunday, December 28, 2008

Idol på Ica Maxi.

Hej allihopa, det är Mirjam här! Idag var jag, Katrina och Victoria på Ica Maxi. Spännande, ellerhur?! Nä, men vi skulle kolla in Kevin, Robin och Alice. Fast främst Kevin. Han var väldigt väldigt duktig, och lika glad och härlig som alltid. Sedan köpte vi hans singel och fick den signerad också. Det var typ världens kö och man blev ungefär mosad, men vi kom fram till slut. Jag blev glad, för Kevin drog till med en posé när jag skulle ta kort på honom. Jag måste erkänna att jag tycker att han verkar vara en riktigt fin människa. Han är väldigt inspirerande och man blir glad av honom. Jag tycker att han förtjänar all positiv credit han kan få och han förtjänade att vinna, även om Alice också är hur söt som helst. De gör det bra i alla fall! Här har ni lite bilder, dock inte så bra. Jag var för kort för att se riktigt, så att jag fick fota med kameran i luften.

1 comment:

Victoria said...

det var fett najs! :D