Sunday, December 21, 2008

X-masparty

Hej och hallå mig blir ni inte kvitt så lätt. Igår var jag (Mirjam) på julfest på kyrkan. Det var väldigt roligt. Vi åt god middag, efterrätt mm. Sedan var det endel tävlingar och spex. Riktigt roligt var det. Alla var uppklädda vilket höjde stämningen ytterligt. Här har ni lite bilder från gårdagen som är tagna med Vics kamera, jag glömde min hemma i all hast.


Victoria i egen hög person.

Varmrätten, partybilden alltså.

"Tänd ett hus och låt det brinna. Låt hela rasket försvinna! Det är varmt nu. Men det blir kallare sen. Tänd ett hus för allt du tror på. Tänd hela kvarteret du bor på. Tänd ett hus, för Henriks lön."

Alla vet ju att tulpaner skapar liv i hemmet.

SnyggIda i sin retroklänning. Victorias glasögon var som pricken över I:et.


Kort och gott.

Tack Gode Gud. Ett roligt spex, det är allt jag behöver säga.


Mitt bord. Vi vann en tävling, yey!

No comments: