Thursday, December 11, 2008

11 december

Hej det är Mirjam här! Idag har det varit en bra dag! Har hunnit så mycket känns det som. Rullade klart permanenten i skolan, ligger där jag ska i matten, hann klippa klart båda sidorna i ökande längder, har hunnit städa mitt rum, strykit lucialinnet, övat luciasånger, handlat julklappar, kirrat glitter och ljus och diverse, packat ihop alla grejer tills imorrn osv. Jag fick in mycket på denna dag och då känner man sig glad. Gick på stan med Jossan efterskolan och det var mysigt. Men snacka om att hon var flum på eftermiddagen. Haha söt! Nu ska jag försöka få lite skönhetssömn. Ska nämligen upp 05.30 imorgon för att hinna styla håret med Lorina innan lucian börjar. Och alla andra i klassen har sovmorgon till 11.30. Precis som vanligt min dagliga tur då! Vi har i alla fall egen hårvård imorgon och jag vet att det blir en klippning och kanske en till toning och lite ögonbryn och ögonfransfärgning också. Sedan på kvällen blir det lilla julafton med Victoria och Katrina at my place. Då blir det julklappsutdelning. Men eftersom att det inte går Kalle Anka den 12 december så kompenserar vi det med lite Idolfinal. Jaja, nu måste jag faktiskt kila. Sleep tight!

1 comment:

Victoria said...

att byta ut kalle anka mot idol är en ganksa värd kompensation, haha. längtar :)