Sunday, December 14, 2008

Modest rebels?

Hej det är Mirjam! Idag var jag i kyrkan på förmiddagen och sedan drog jag till stan med Victoria, Peppe och Elina. Vi gick på stan och sedan käkade på donken och hade det trevligt. Sedan gick vi till Up2 som vi hade helt för oss själva, nästan. Alla affärer var stängda, men gallerian var öppen vilket var najs. Vi håller på att planera något väldigt roligt inför framtiden, och Elina och Peppe ska ta första steget imorgon. Jag kommer dock inte att avslöja det ännu. Tiden visar väl, hehe. Nu sitter jag här och försöker knåpa ihop lite till redovisningen på onsdag. Ärligt talat så gör jag inte så stora framsteg. Aja, ha en bra kväll. Kram!



Victoria.

Jag.

Petrus.

Elina.


(Dåliga bilder, I know. Mobilkameran är inte min bästa vän!)

1 comment:

Victoria said...

haha, fina bilder ^^
vi smider våra hemliga planer... det kommer att bli asnajs :P