Tuesday, December 2, 2008

Bye bye blondie!

Hejsan allihopen, det är Mirjam! Ännu en dag på praktiken har gått och nu återstår bara tre dagar. Idag fick jag öva att göra folieslingor på en docka. Det var väldigt roligt när jag väl fått in tekniken.

Ikväll blir det Ugly Betty såklart och jag ska även försöka trycka in lite plugg om jag hinner och orkar. Sedan ska jag försöka färdigställa mina tåspetsskor. Nu har jag köpt resår och läderlappar. Det som fattas är textillim. Får försöka kirra det imorgon. Det är ju inte precis så att jag tänker smeta på lite trälim på dem.
Idag tonade jag håret. Det blev mörkt. Brunt med lite guldskimmer. Jag är helnöjd! Har länge funderat på att bli mörkare. Är dock lite ovan. Jag som varit typ guld/mörkblond/ljusbrun/råttfärgad. Men vad tycks?


3 comments:

Anonymous said...

snyggt det blev!

Anonymous said...

Va fiiint det blev :) :)
jag har också övat folieslingor idag ^^ Mendu hoppas det går bra för dig resten av veckan =) massor av kramar!

Victoria said...

sjukt snyggt :D, jag är avis på dig snygging :D