Monday, December 29, 2008

Lite shopping innan nyår...

Hejsan, det är Katrina. Idag for jag in till stan med mamma för att köpa en ny klänning till nyår. Men jag bestämde mig för att använda min skolavslutnings klänning, och istället köpa några saker jag har måstat köpa ganska länge nu. Det blev en lång mörkgrå kofta, en väska och ett par jeans. Vi hade lite svårt att hitta ett par jeans som satt som jag ville, så mamma försökte hela tiden övertyga mig om att vi kunde sy in dem. Tillslut så lyckades hon övertala mig, och det blev ett par aningen för långa jeans på gina tricot. När vi äntligen kom hem så insåg jag att våran symaskin var trasig, så jag måste sy dem för hand eller hitta en annan lösning, suck! Ja ja, sånt är livet. Här är i alla fall det jag köpte:

1 comment:

Anonymous said...

snyggt :D