Sunday, December 28, 2008

Julafton och mellandagsrea?

Hej vänner, det är Mirjam igen. Jag publicerar nu några bilder från julafton. De borde ha varit på bloggen för länge sedan, men av någon underlig anledning så dök de inte upp förrän nu. Skumt va? Har i alla fall försökt mig på att städa mitt rum ikväll, men det har gått rätt trögt. Måste göra ett sista ryck nu.

Har ni hunnit gå något på mellandagsrean då? Det har jag, tre gånger. Först med mamma en dag och då inhandlade jag lite nya underkläder. Två nya set, nice. Och igår var jag med Vic, men vi hann gå ungefär en timme, sedan gick vi på Donken och åt. Därefter gick vi hem till henne och spelade Guitar Hero World Tour, det var riktigt roligt. Och idag var vi ju på Ica Maxi, jag, Katrina och Vic, så då passade vi på att kolla igenom Strömpilens utbud. Det var riktigt dålig rea där måste jag säga. Då var ju stan hundra gånger bättre typ. Jaja, nu måste jag återgå till städningen och sedan ska jag försöka skriva lite på en novell som jag fick inspiration till igår. Får se hur det går. Puss och kram <3

1 comment:

Anonymous said...

hey, bilderna såg asmysiga ut :) vi måste dra på stan ngn dag! pussss