Friday, December 19, 2008

Tillbaka till verkligheten

Godmorgin alla sötisar! Nu är det äntligen jullov, och jag är fri från läxor. Nu när jag inte konstant är besatt av skolan, så hade jag tänkt ta tid att göra saker som jag har totaldissat under de senaste månaderna. T.ex. Säda mitt välbehövliga rum, kolla min mail, blogga, ta ett långt varmbad istället för en snabbdusch, läsa i min bok (som är hur bra som helst förrästen, det är om jag kunde drömma), och ta kontakt med mina stackars bortglömda vänner (m.m). Mina planer för idag lyder som fölande: Städa mitt rum riktigt grundligt in till minsta detalj, julpynta (vi turas om varje år, och i år var det min tur...), och kanske baka om jag får tid/ årk. Men jag kommer förmodligen att fastna framför någon form av skärm...
Ha det så trevligt!!!

No comments: