Monday, December 15, 2008

Blondinbella får egen TV-show

Hej, det är Mirjam. För er som inte redan visste det så har Blondinbella fått ett eget TV-program. Ungefär som en blogg fast på TV. Det heter Blondinbellas TV-dagbok. Själv tycker jag att hon är råcool. Jag beundrar henne väldigt mycket. Det är väldigt många som kommer och vill ha en åsikt om henne, men jag tror att det är för att de är avundsjuka. Jag har dock insett att jag gillar hennes blogg mycket mer än exempelvis Kenza. Kenzas blogg har inte så mycket innehåll vilket jag kan tycka att Bella har. (Inget elakt emot Kenza dock. Läser hennes blogg och tycker den är bra också.) Men det finns mer att läsa av Blondinbella. Hon skriver liksom inte bara om sin hund och hur mycket hon fikar med sina kompisar. Det känns mer läsvärt det hon skriver. Kenzas blogg sticker inte ut så mycket egentligen. Okej, jag ska inte peka ut just Kenza, men jag syftar egentligen på de allra flesta bloggarna. Det är som mer bara en vanlig blogg, men Blondinbella skriver lite politik, lite mer tankar, om självförtroende osv. Det är som att hon brinner för något. Jag gillar henne! Jag önskar henne lycka till med sitt nya program! Här har ni länken om tanken skulle slå er att kolla in programmet: http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.769388

Och påtal om bloggare, jag så Underbara Clara (ni vet bloggaren) på stan idag. Status! Hennes blogg gillar jag också förresten. Den är charmig. Här har ni hennes blogg: http://www.folkbladet.nu/?cat=89

No comments: