Thursday, January 29, 2009

In the end it doesn't even matter

Hej bloggen, det är Mirjam här! Det var ganska utrensat i vår klass idag. Magsjukan härjar! Men annars har dagen varit bra! Efter skolan åkte jag, mamma och Rebecka och såg Australia. Innan jag såg den visste jag inte ens vad den handlade om och hade därför inga som helst förväntningar på den. Det var alltså lite på vinst eller förlust. Men personligen tyckte jag att den var riktigt bra! Lätt sevärd. I mitten av filmen trodde jag att den skulle sluta, men då var det halva filmen kvar ungefär. Men det var ju trevligt!

Snart blir det att sova för min del. Imorgon blir det skola, plugg, balett och kyrkan! Ha en bra natt / Mirjam

1 comment:

Anonymous said...

Jo, jag förstår vad du menar med assvårt för man är ju ändå lite rädd att man ska göra ngt man ska ångra sedan, men du vet vad man säger: bättre att ha gjort det å ångrat än att inte gjort det alls. Haha, kanske inte gäller i alla fall men nästan. Hoppas du har en braa helg gumms! pusss<3