Saturday, January 10, 2009

Kryptonite

Hej bloggen, det är Mirjam. Nu har jag återvänt från en trevlig kväll hos Victoria. Vi satt och snackade i hennes soffa om livet, mysigt var det ska ni veta. Sedan lirade vi lite GH WT med Peppe innan jag begav mig. Har ni tänkt på hur underbart det är med en bästa vän? En sådan som man kan säga allt man tänker utan att tänka sig för ungefär. Ibland kan det bli helt stört det man säger, och vännen fattar typ ingenting, men det gör inget. Jag tycker i alla fall att det är jätteskönt. Tack för att du finns.

Imorgon blir det nog kyrkan, sedan får vi se vad som händer. Och för att informera så sitter jag nu sitter och äter godis, för er okänsliga läsare (internskämt). Nej folks, nu ska jag gå. Hare bra!

T-shirt: USA

Tights: Gina Tricot

Väska: Primark

If I go crazy then will you still call me Superman

If I’m alive and well, will you be there a-holding my hand

I’ll keep you by my side

With my superhuman might

Kryptonite

2 comments:

Victoria said...

du är underbar X*
det var mysigt
sjukt snygga kläder ^^
allt är tillåtet på det animaliska nätet :P

Anonymous said...

skit snygga klä'der. älskar sådana t-shirtar