Thursday, January 22, 2009

Jag köpte en skitful tröja idag!

Hejsan det är Mirjam! Idag var jag i skolan. Det blev lite hårstyling, håret blev lockigt. Sedan hade vi matte som blev som en kontrast mot den annars hantverksfyllda dagen. Efter det blev det lite klippning och lite läggning.

Efter skolan drog jag ner på stan med Katrina. Vi köpte likadana tröjor. Egentligen var den ganska ful. Om jag säger såhär, hade jag sett den för ett år sedan så hade jag aldrig tagit på mig den. Den är kort, bred och ser ut som att den fått klorstänk på hela tröjan. Men åh den är skitsnygg! Eller fulsnygg skulle nog passa bättre. Lite dubbla budskap här antar jag. But I guess that's both you have to buy...

Nu blir det sängen. Sov gott!

2 comments:

Anonymous said...

den är ju jätte snygg!

Hannah said...

Haha, precis som Vic sa, den är skitsnygg!
Jag har två liknande, fast den ena har ett hästhuvud och fläckar och den andra har en panther eller ngt liknande x]