Wednesday, January 28, 2009

I can wait forever

Hej folks det är Mirjam! Förlåt för att jag aldrig skrev något igår. Jag var i alla fall i skolan och sedan med Victoria, Katrina och Emma var också med en stund. Denna dag har varit bra. Skola som vanligt och sedan skulle jag på fotokurs med Julia, men icket! Vi hade läst fel var kursen skulle vara och allt blev bara konstigt. Förhoppningsvis kan vi gå nästa vecka i stället.

Nu sitter jag här och ska snart sova. Jag försöker bearbeta alla tusen miljoner tankar som snurrar genom mitt huvud i sekunden. Jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska tycka och tänka eller hur jag ska hantera saker. Tusen tankar om allt just nu. Lite sömn kanske skulle hjälpa för stunden. Men jag vet att när jag vaknar imorgon så finns de där igen. Jag kanske gör bäst i att sluta tänka jämt? Men jag kan inte. Jag är en tänkare, analyserare. Ibland är det bra, ibland inte...

1 comment:

Anonymous said...

jag vet hur det känns att ha för mkt tankar i skallen, inte lätt alla gånger men det löser sig :)
pusss