Saturday, January 10, 2009

Allting blir inte riktigt som man tänkt sig...

Hallå där kära bloggsläsare, det är Mirjam här. Idag har jag sovit och suttit vid datorn. Mycket händelserik dag d.v.s. Igår var det skola och sedan blev det stan med Victoria i egen hög person. Jag köpte ett par leopardleggings som vi gick omkring halva stan för att hitta, väldigt coola om jag får säga det själv, en halterneckklänning från Gina Tricot och en svart, basic bh. Väldigt praktiskt.

Var det någon som såg på Let's dance igår? Jag gjorde det i alla fall. Vad tyckte ni? Blondinbella var inte så jätteduktig, men jag har en känsla av att hon åtminstone har viljan att bli bättre, och så länge man vill så kan man. Det är nog alltid värst första gången. Min favorit i gårdagens program var Morgan Alling, han gick hem i TV-rutan.

Nu ska jag rulla hem till Victoria. Det skulle bli några stycken, men planerna ändrades. Får se vad det blir. Hur som helst blir det nog bra. Ha en fin lördagkväll!


Halterneckklänningen från Gina Tricot. Den hade söt spets på.

Leopardtightsen från JC. Om ni gillar dem måste jag dock göra er besvikna och säga

att jag köpte det sista paret.

3 comments:

Anonymous said...

ååååh sjukt snyyygg klänning och legginsen va inte heller tokiga ;) blir avis skaru veta. Pusss

Marika said...

hahaa. tacka mig. :D snygga leggings.

Victoria said...

du kommer att va sjukt snygg i det där ^^
jag gillade också morgan :D han är kul