Monday, January 26, 2009

B2

Hej och hallå, det är Mirjam här som tänke slänga in ett inlägg innan läggdags. Dagen har varit bra. Matteprovet gick vägen vilket kändes grymt skönt!

Idag drog baletten igång igen. Och jag tror jag nämnt tidigare att det blev B2 för min del. D.v.s. balettklass. Ribban höjs och det blir två träningar i veckan, måndagar och fredagar. Awesome!
Efter baletten träffade jag Katrina och Victoria på stan och det blev lite snack. Jag har en känsla av att jag var en aning frånvarande. Mina tankar var väl någon annanstans ibland antar jag. Och sen så var det ju det dumma datorkunskapsprovet som jag har imorgon som jag inte ens hade tittat på tidigare idag. Så alla vet nog vad jag ska göra i natt. Och med de orden säger jag god natt till er, och lycka till med pluggandet till mig! Kram

Söta Olivia (Big head)

1 comment:

Victoria said...

va fin du är, dina tankar flyger alltid iväg ;)^^