Tuesday, January 13, 2009

Chilling out

Hey babes det är Mirjam! Sitter här och käkar pringles, gott kan jag lova. Idag var jag i skolan vilket jag antar att ni aldrig kunde räkna ut. Vi ska skriva en novell på svenskan. Taggad! Vi ska skriva ett arbete om ett annat hantverk än frisör. Taggad! (Länge sedan jag skrev ett sådant arbete.) Vi ska kanske lära oss om photoshop på datan. Taggad! Vi ska dansa hiphop på dansen. Taggad! Idag har varit en taggad dag, fastän jag var grymt trött. Och ändå gick jag och lade mig klockan 23.00 igår. Imorgon har jag i alla fall sovmorgon och det känns ju skönt.

Efter skolan hängde jag på stan med Victoria och vi kan ju bara säga två ord: Tagga sommar! Det kommer bli grymt...

Och för att informera så har jag nu lyckats samla ihop poäng så att jag får presentkort på antingen Kicks, H&M, Åhléns eller nelly.com på gratismakeup.se. Riktigt ambitiöst måste jag säga. Jag har aldrig lyckats med något sådant förrut. Yes! Sov gott!

2 comments:

Anonymous said...

Svar: Tusen tack :D Kul att du tycker det! Och japp, jag köpte dom ; )

Anonymous said...

tackar så mycket :)
Din blogg var riktigt fin den oxå.