Saturday, January 17, 2009

Working nine to five

Hej det är Mirjam här! Förlåt att jag inte skrev igår. Jag var i alla fall i skolan och kvällen spenderades på Unite i kyrkan.

Idag har jag hör och häpna jobbat. Och jag har tjänat ihop ganska mycket pengar vilket känns skönt. Jag drog ner en snabbis på stan också och då inhandlade jag lite nyheter till garderoben. Det blev två T-shirtar från Gina Tricot, två armband från Gina Tricot och två väskor från Åhléns. Det var nitar på båda väskorna, och jag är ju som sagt kär i nitar, så det satt ju som en smäck.

Nu ska jag sova. Jag är jättetrött. Steg faktiskt upp drygt klockan åtta. Men sov sött allihop!

3 comments:

Anonymous said...

snyggt :D

Anonymous said...

så du köpte den där väskan vi tittade på? :D allt va assnyggt hörreduuu ;D pusss

Anonymous said...

så du köpte den där väskan vi tittade på? :D allt va assnyggt hörreduuu ;D pusss