Monday, January 19, 2009

Hej allihopa, det är Katrina. Idag har jag kollar lite på glamour.se. Som en del av er kanske vet så har dem värsta skönhetstema. Och idag har jag kollat på en artikel där det stod om 29 nya skönhets trender. En del var ascoola, andra kanske...inte min stil... Här är i alla fall dem som jag gillade!


Disco lockar. Dessa vart dock inte så lyckade enligt mig


Glans spray!


En romantisk och slarvig uppsättning med sjal i håret


Diadem


Godmorgon ruffs och mittbena


Lågt sittande knut


Diadem gjort på sitt egna hår



Rött hår. Jag har i alla fall röda pigment :P



Lösögonfransar. Eller så kan man satsa på ingen mascara och brun ögonskugga




Röda läppar med brun utan sol. Fast den här sminkningen såg verkligen störd ut i den här bilden



Riktigt fet eyeliner



Metallic skuggor. Guld för en mer sofistikerad look, silver ser mer modernt ut


Söta rosa kinder