Monday, January 19, 2009

Hallå världen, här är Mirjam igen! Dagen har varit bra. Hade sista lektionen på stresshanteringskursen idag och det kändes ju skönt. Fick med mig en massagebolls hem också, det var ju trevligt! Medan jag väntade på att stresshanteringskursen skulle börja så satt jag och räknade matte med Victoria. Sedan när jag inte orkade mer så satt vi och klickade runt på datorn. Det var ju minst lika roligt som att räkna ekvationer!

Ikväll har jag inte gjort så mycket. Jag skulle räkna matte, men jag fick lite överdos i skolan och struntade därför i det när jag kom hem. Nu är jag grymt trött i alla fall. I söndags sov jag i djup sömn till klockan var tre och mamma chockartat kom och väckte mig. Annars hade jag sovit bort hela gårdagen! Det resulterade i alla fall i att jag inte kunde somna i tid i natt vilket i sin tur resulterade i att jag är trött nu. Hmm, djupt. Nej, vi ses, sov gott! Kram!



Dagens outfit:

T-shirt: Gina Tricot

Kjol: Primark

No comments: