Wednesday, January 21, 2009

I'm staying myself tonight

Hejsan allihopa, det är en trött Mirjam här vill jag lova. Klockan är inte ens tio och jag håller på att däcka här och nu. Dagen har varit bra. Vi åkte skridskor och det tycker jag är ganska roligt. Men så hade jag oturen att få ett par värdelösa skridskor. Det fanns bara ett par kvar i min storlek och tror ni inte att det var fel på de? Det fanns inget stöd på sidorna så antingen lutade hela foten innåt eller utåt. Helt värdelöst var det! Nästa gång ska jag minsann ta med mig mina egna!
Matteprovet som skulle vara imorgon har skjutits fram tills på måndag. Det känns båda skönt och jobbigt. Det hade varit härligt att få det ur världen. Men nu har jag lite mer tid på mig att lära mig allt. Allting är inte riktigt klart än!

Imorgon blir det skola igen och sedan drar jag på stan med Katrina! Trevligt! Ja, nu har jag inte så mycket mer vettigt att komma med för ikväll. Sleep tight.

No comments: