Sunday, January 25, 2009

A day to remember

Hej alla glada människor, det är Katrina. Den här helgen har varit helt underbar i alla fall för min del. Det började med igår. Jag visste att jag skulle fara på fest hos Vic på kvällen, och for in tidigt med familjen för att fynda lite på rean. Jag vart riktigt nöjd med mina köp! Sedan mötte jag upp med resten av familjen på donken. Dem hade varit och köpt en ny symaskin. Och oj vilken fin dem köpte! Jag har hunnit snabbsy en kjol, och jag ska kanske gå sy en klänning eller något senare. I alla fall så han vi gå förbi Åkerbloms för att hämta nästa bok i Twilight serien; Breaking dawn innan jag for till Victorias. Festen vart lyckad, och jag hade det jätteroligt. Men pinsamt nog så lyckades jag somna under en utav filmerna vi såg...
Idag var precis lika bra som igår. Jag började dagen med att sy en kjol, och senare kom Ewe förbi en stund. Vi åt middag tillsammans på blåhuset, riktigt mysigt var det!

Igår köpte jag:
En leopard jacka från Gina Tricot (Jag lyckades inte vända bilden åt rätt håll)

Rosa strumpbyxor på Gina

Prickigt linne på H&M

Preppy kofta på H&M (Jag lyckades inte heller vända denna)

Jeans skärp på Rut (Hmmm, jag börjar märka ett mönster)


Den här kjolen sydde jag idag :) (Åh, jag orkar inte ens bry mig längre)


Och det här hade jag på mig idag

No comments: