Wednesday, January 28, 2009

4 dagar i mitt liv

Söndag:
Jag sydde en fin kjol på våran nya symaskin (som jag hade på mig dagen efter) och läste lite i i min nya asbra bok. Senare kom Ewe förbi en stund, och vi gick till blåhuset för att äta pizza, mums! Så här såg jag ut:

Kofta:hm
Body:gina tricot
Kjol:?
Strumpbyxor:hm

Måndag:
Första dagen på elevens val, wohoo!!! Vi bakade på förmiddan och fikade till Ratatouilles på eftermiddagen. Efter skolan så for jag in till stan och var med Victoria och Mirjam fram tills baletten. D var riktigt skojsigt, och jag längtar tills vi får dansa igen nästa vecka.






Min outfit:
Linne:Gina tricot
Tshirt: Gina triocot
Kjol:sydde på söndagen
Strumpbyxor:hm
Tisdag:
Andra dagen på elevens val. D hände inte så mycket på skolan... På eftermiddan for jag in till stan och träffade Mirjam och Victoria. Vi köpte en present till Hannah, och jag köpte även två par jeanstights. Eller ja... Ett par var typ korsning mellan jeanstights och jeans. Jag minns inte vad jag hade på mig igår....

Onsdag:
Vi gjorde smoothies på skolan och smakade. Riktigt mumsigt var d! Jag hade tänkt fara in till stan efter skolan och va med Ewe, men vi vart förvirrade och tar d imorgon istället. Så efter skolan så kom jag bara hem och degade.

Så här såg jag ut idag:



Stentvättade jeanstights:gina tricot(d var dem jag köpte igår)
t-shirt: Primark, London
Halsband: glitter

No comments: