Monday, January 5, 2009

Love like you've never been hurt.

Hallå där, det är Mirjam! Idag har jag varit med Victoria. Eller först sov jag till klockan två. Hade lätt kunnat sova ännu längre om det inte vore för att Victoria väckte mig. Men jag tackar henne bara, för jag måste börja vända på dygnet. Skolan börjar ju på torsdag.
Igår räknade jag matte och sov hela dagen. Tog även en lång promenad. Grymt skönt. Imorgon ska jag och min maama gå på bio. Vi är dock oense om vad vi ska se. Jag vill se Twilight och hon vill se Australia. Den vill jag också sen, men helst Twilight. Jag jobbar på saken med att vi ska se båda. Det blir nog bra hur som helst. Nu ska jag försöka ladda upp bilder till "Mitt 2008". Jag har sååå många bilder som jag vill lägga upp. Vi får se vad det blir helt enkelt. Ha en bra kväll/natt allesammans. Sleep tight!

Love like you've never been hurt.
Dance as if no one's watchinsing.
Sing as if no one's listening.
Work like you don't need the money.
And live life every day as if it were your last.

No comments: